ארכיון דיגיטלי
מהו ארכיון דיגיטלי?
ארכיון דיגטלי הוא אמצעי ניהול ושמירה של מידע על גבי מחשב, דיסק און קי או תקליטור (DVD).
איך מקימים ארכיון דיגיטלי?
הקמת הארכיון מתבצעת באמצעות סריקה של המסמכים המודפסים וארגונם בספריות / רשימות / הררכיות -הכל בהתאם לצרכי הלקוח ולהיקף המידע שנסרק.
מה היתרונות בארכיון דיגיטלי?
סריקה של המסמכים וארגונם בארכיון דיגיטלי יוצרת בראש ובראשונה גיבוי לאותם מסמכים מודפסים,אך גם מאפשרת ניהול חכם ושליטה במידע (חיפוש מהיר לפי מילות מפתח, שיתוף/הגבלה של מידע ע"י מתן הרשאות ועוד).
ולבסוף - הקמת ארכיון דיגיטלי מאפשרת חסכון בשטחי אחסון במשרד והעברה של קלסרי המסמכים לגנזך.
למי מתאים השירות?
לצד ארגונים גדולים ומוסדות ציבור, שמחזיקים בהיקפים גדולים של מסמכים מודפסים ונעזרים בארכיון דיגיטלי כאמצעי גיבוי ושליטה במידע -
עוד ועוד עסקים פונים לפתרון הזה, בינהם משרדי עורכי דין, מתווכים ועוד.
השירות מתאים לכל עסק או אדם פרטי שיש לו מסמכים מודפסים בעלי חשיבות גבוהה ובהיקף גדול והוא זקוק להם ברמת זמינות מיידית.
מה הצעד הבא?
צוות המחלקה הדיגיטלית בקוויק קופי מנוסה בהקמת ארכיונים דיגיטליים ועומד לשירותך בכל עת.
לפרטים נוספים, קביעת פגישה וקבלת ייעוץ צור קשר עם ג`וליאן בטלפון: 6955267 - 03